torsdag 20 september 2012

Ett år sen

Tog en promenad ner till Ica å köpte lunch, stoppade i lite musik i öronen och så kom låten "Carlos" med Afzelius. Då kom jag å tänka på att nu i september äre ett år sedan jag blev nersparkad på stan när jag va ut på klassfest... Minns att jag, flera veckor efteråt, alltid såg mej över axeln varje gång jag va på stan, ja även om jag bara va ut med hunden... Ett bra tag efteråt kände jag obehag och va alltid spänd när jag va ute... Jag blev arg när jag såg dom där äckliga brudarna och eftersom jag inte hade ett ansikte på den som sparkade blev jag extra nervös när jag anade de utländska gänget...

Idag har jag absolut inga problem med att va på stan, men jag kommer absolut alltid vara vaksam när jag är ute på krogen.. Dock går jag aldrig mer till victusella, de e ett som är säkert!

Inga kommentarer: